De klantenservice
Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling tegenvalt of een product niet naar wens is. Onderstaande leggen we je graag uit op welke manier het mogelijk is om te retourneren.
- Voorwaarden van retourneren
Het is mogelijk om je gehele bestelling binnen 14 dagen aan LittlePawsPetShop te retourneren. Deze 14 dagen gaan in vanaf de dag dat het pakket is bezorgd op het aangegeven adres. Het is van belang om direct aan LittlePawsPetShop aan te geven dat de gehele bestelling retour komt, hier is geen reden voor nodig, maar we vragen je wel om ons hierover op de hoogte te stellen. De bestelling die retour komt dient:
* verkoopbaar te zijn,
* compleet te zijn,
* in, redelijkerwijze, de originele verpakking en onbeschadigd zijn.
Wanneer je gehele bestelling binnen 14 dagen retour is in onze webshop wordt het bedrag voor de geretourneerde artikelen aan je teruggestort. De retourkosten aan ons zijn voor eigen rekening.
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan je bestelling retourneren via een verzendpunt zoals een PostNL service point. Je kan hier je pakket afgeven en daar ter plaatse een label laten uitprinten. De kosten hiervan bedragen €7,65 en zijn in principe voor eigen rekening. Je kan ook online een zending aanmaken en dan betaal je €6,95; wederom zijn deze kosten voor eigen rekening.
Wanneer er naar voren is gekomen dat LittlePawsPetShop een verkeerd artikel heeft geleverd, of het artikel is tijdens verzending beschadigd, alleen dan zullen de retourkosten (naar ons) voor LittlePawsPetShop zijn.
- Ik wil niet mijn gehele bestelling retourneren maar bijvoorbeeld één product, wat dan?
Het kan natuurlijk voorkomen dat één of meerdere producten van je bestelling tegenvalt. Je kan een deel van je bestelling uiteraard retourneren op dezelfde manier als bovenstaande is omschreven. Ook in dit geval zijn de retourkosten (naar ons) voor eigen rekening.
- Terugbetaling
Wanneer je retour door ons is ontvangen zullen we er zorg voor dragen dat het bedrag binnen 14 dagen aan je is terugbetaald. Het bedrag dat teruggestort wordt is afhankelijk van bovenstaande factoren. De terugbetaling geschiedt op dezelfde manier als dat de bestelling betaald is.
- Verkeerd of beschadigd product ontvangen
Het is natuurlijk vervelend als je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen, maar we zullen dit netjes oplossen. In beide gevallen ontvangen we graag een duidelijke foto (het product en de verpakking) en informatie over je bestelling. Je kan dit sturen via Facebook, Instagram of via het contact opnemen via ons contactformulier. We zullen beoordelen op welke manier we dit het beste kunnen oplossen. Little Paws Pet Shop zal een duidelijke uitleg geven wat en hoe er met jouw klacht wordt omgegaan zodat je netjes op de hoogte blijft van de stand van zaken. De uitkomst van het oplossen hiervan zal duidelijk en in overleg worden gecommuniceerd.
- Uitzonderingen
Op het retourneren van een aantal artikelen moeten we uitzonderingen hanteren. In de volgende gevallen is het niet mogelijk om een product te retourneren:
* In het geval van bederfelijke producten,
* Specifiek bestelde artikelen,
* Producten in de aanbieding/die uit het assortiment gaan.
- Retourformulier
Wij hebben op dit moment geen retourformulier. We willen je vragen om per e-mail aan te geven of er iets retour komt en vervolgens een duidelijk briefje bij je pakket toe te voegen. Hier op dient duidelijk te staan om welke bestelling het gaat, welk product, de reden en wat je verwachtingen zijn.