De klantenservice.. 

van Little Paws Pet Shop

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bij LittlePawsPetShop zijn op dit moment voor verzenden in Nederland €6,75; bij een normale bestelling. Voor een zending naar België rekenen wij €9,30; Wanneer een bestelling goedkoper verzonden kan worden zal het teveel betaalde bedrag teruggestort worden. We rekenen een extra toeslag bij orders waar meer dan 4 zakken bodembedekking (of een ander zwaar artikel) is besteld. 

 

Wat is de levertijd?

Op dit moment worden bestellingen op maandag en vrijdag verstuurd. Je kan op deze dagen tot 12u je bestelling plaatsen. Waar mogelijk worden op woensdag eventueel ook bestellingen verstuurd. Vanzelfsprekend is dit mits je complete bestelling voorradig is; zo niet zullen wij altijd contact op nemen. Deze e-mail kan in de SPAM terecht komen, dus controleer deze goed.

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om iedere dag bestellingen te verwerken en te brengen bij PostNL. Hopend op jullie begrip.

 

Waar kan ik heen met vragen?

Je bent van harte welkom met al je vragen via het contactformulier onderaan op de homepagina of via een e-mail naar info@littlepawspetshop.nl. Tevens kan je gebruik maken van de Livechat, ongeacht of wij online zijn op dat moment.

 

Kan ik met IDEAL betalen?

Het is bij Little Paws Pet Shop mogelijk om te betalen met IDEAL. 

 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Het is zeker mogelijk om je bestelling af te halen in Barendrecht. Kies hiervoor tijdens het afrekenen voor 'Afhalen' en we zullen er zorg voor dragen dat je spoedig een e-mail krijgt om een afspraak te maken om je producten af te halen. 
Afhalen is alleen doordeweeks mogelijk binnen bepaalde tijden.

 

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

Wanneer je order bij ons is binnengekomen en we zien dat er één of meerdere producten ontbreken zullen we direct een e-mail sturen om de mogelijkheden te overleggen. Dat kan een levertijd zijn, een alternatief product of een andere oplossing. Samen komen we er zeker uit!

 

Mijn product is niet te vinden in de shop

Little Paws Pet Shop is een beginnende webshop en dat betekend dat we helaas nog niet alle producten in het assortiment hebben die we wel graag zien of kunnen bestellen. Wanneer je op zoek naar iets bent, maar het nog niet in onze shop te vinden is, willen we je vragen om ons een e-mail te sturen! We kunnen namelijk wel een hoop producten bestellen en wellicht ook wel die van jou!

 

Waar vind ik informatie over retourneren?

Meer informatie over het retourneren van je bestelling vind je hier: Klik
Kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening.

 

Wat betekend 'Beschikbaar via nabestelling'

Wanneer je dit ziet staan bij een product betekend dit dat het product op dit moment niet bij ons op voorraad is. Je kan het product nog wel bestellen en wij zullen het leveren zodra deze weer op voorraad is in de shop.

Wanneer dit een deel van je bestelling betreft, zie het kopje, 'Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?'.

Mocht het om een product gaan die onverhoopt bij de leverancier niet meer leverbaar is, dan zullen we dit uiteraard communiceren.

 

Kan ik met Bancontact betalen?

Het is bij Little Paws Pet Shop mogelijk om te betalen met Bancontact.

 

Ik kan niet betalen, wat nu?

Wanneer jouw betalingsmogelijkheid er niet tussen staat willen we je vragen om contact op te nemen met ons via de e-mail. We kunnen dan kijken op welke manier we je verder kunnen helpen.

 

Ik ontvang geen e-mails

We vinden het van groot belang dat iedereen op de hoogte is van zijn of haar bestelling. Zodra er een product niet voorradig is of wanneer er een vertraging lijkt plaats te vinden, of we hebben een andere vraag; zullen wij altijd vrij wel direct een e-mail sturen. Controleer je SPAM gelieve na het plaatsen van een bestelling, onze e-mails komen daar helaas nog wel eens terecht.