De klantenservice.. 

van Little Paws Pet Shop

Bestellen

- Kan ik veilig bestellen bij Little Paws Pet Shop?
Little Paws Pet Shop is voor vele een nieuwe webshop maar gelukkig met een bekend gezicht. Veel van jullie zijn bekend met het gezicht achter Little Paws Pet Shop en dat kan als vertrouwd voelen. Het doel van Little Paws Pet Shop is te allen tijde om jou als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Little Paws Pet Shop staat voor je klaar om te ondersteunen tijdens het bestelproces of om adviezen te geven. 

Little Paws Pet Shop gaat zorgvuldig om met persoonlijke gegevens. De pagina's waar jij persoonlijke gegevens invult zijn goed beveiligd en alleen zichtbaar voor jou.

 

- Hoe kan ik een bestelling plaatsen op LittlePawsPetShop?
Het plaatsen van een bestelling is voor de één heel simpel en voor de ander wat minder. Geen probleem, LittlePaws moet voor iedereen gebruiksvriendelijk zijn.

* Kies je producten door middel van de categorieën of zoekfuncties,
* Klik op bestellen,
* Ga naar je winkelmandje,
* Eens met je bestelling? Klik op 'Afrekenen',
* Vul je gegevens in, kies een betaalmethode en klik op 'Bestelling plaatsen',
* Nu is het aan Little Paws Pet Shop!

Wanneer je vragen hebt over je bestelling ben je altijd welkom om contact met ons op te nemen. Wanneer LittlePawsPetShop een vraag heeft zullen wij er ook voor kiezen om contact met je op te nemen. We doen er alles aan om je van begin tot het eind een positieve shop-ervaring te geven.


- Wat zijn de verzendkosten?
Little Paws heeft er voor gekozen om alleen te versturen met PostNL. Dit is een vervoerder die over het algemeen snel en goed werkt. In onderstaande schema kan je de standaard verzendmethodes en hun bijbehorende kosten terugvinden. Little Paws Pet Shop zal altijd kijken naar de betaalbaarste en betrouwbaarste verzendmethodes. In dit geval hebben we er voor gekozen om te schipperen met de prijs zodat jij als klant niet de hoofdprijs betaald.
Onderstaande prijzen zijn onder voorbehoud van eventuele wijzigingen doorgevoerd door het bedrijf zelf. En onder voor behoud van grote, breekbare of zware pakketten. 

PostNL -> Binnen Nederland.
Brievenbuspakket tot 2kg - €4,20
PostNL Standaard 0-23kg - €6,75
PostNL PickupPoint - €6.75

PostNL -> Nederland - België
PostNL Abroad 0-23kg - €9,30
PostNL PickupPoint - €9,30

Bovenstaande prijzen zijn in gegaan op 15-3-2021 en tot op heden up to date

- Extra Toeslag
PostNL hanteert sinds 1 januari 2021 een nieuwe volume regeling. Pakketten die groot van formaat zijn krijgen een extra toeslag. Omdat LittlePawsPetShop veel te maken heeft met grotere pakketten moeten wij dit helaas deels meerekenen in de verzendprijs. Omdat we de verzendprijs zo laag mogelijk willen houden nemen we het andere gedeelte voor onze eigen rekening.

Om geen problemen met de vervoerder te krijgen hebben we er voor gekozen om vanaf vier verpakkingen bodembedekking (of andere zware producten) een extra verzend-toeslag te berekenen. Op deze manier kunnen we je goed blijven helpen zonder voor verassingen te staan. We hopen op je begrip.


- Afgelegen Postcode gebieden
Wanneer je postcode gebied valt onder de afgelegen gebieden willen we je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken welke verzendkosten hier aan vast hangen. Zo komt niemand voor verassingen te staan.


Je bestelling volgen
Wanneer je een bestelling in de webshop hebt geplaatst en volledig hebt afgerekend pakken wij deze op. Tijdens dit proces wordt je per mail op de hoogte gehouden van de status hiervan. Wanneer het pakket is afgegeven bij een vervoerder krijg je vanuit de vervoerder een track and trace. LittlePaws sluit de order af met een factuuroverzicht in je mail.
Let op: Het kan zijn dat de mail van LittlePawsPetShop in je SPAM komt; controleer deze dus goed.


- Ik wil iets aanpassen in mijn bestelling of annuleren
In beide gevallen willen we je vragen om contact met ons op te nemen via info@littlepawspetshop.nl. Doe dit zo snel mogelijk want wanneer je pakket eenmaal is ingepakt en verzonden kunnen we helaas niets meer veranderen.


- Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?
Wanneer je bestelling niet compleet is krijg je zo snel mogelijk een e-mail met een uitleg. Samen gaan we op zoek naar een goede oplossing. Een oplossing kan zijn dat je wacht tot een nieuwe levering, je een alternatief product uit kiest, of je over gaat tot een deellevering. Belangrijk om te weten is dat een deellevering voor eigen (verzend)kosten is, maar uiteraard benadrukken we dit in ons contact ook. 
We doen ons best om de webshop up-to-date te houden qua voorraad en leveringen. Echter zijn we in dit geval afhankelijk van onze leveranciers die ook buiten Nederland zitten. Het kan dus voorkomen dat we te maken hebben met een langere levertijd. Bij ieder product staat of en hoeveel er op voorraad is. Wanneer er staat, 'Nabestelling is mogelijk' betekend dit dat het product niet op voorraad is, maar wel besteld kan worden.